Toimitusehdot

Maksutavat

Maksutavoiksi voit valita kassalla verkkopankkipainikkeen, eli maksat ostokset heti pankkitunnuksillasi tai sitten voit valita Sveawebpay osamaksun tai laskutuksen. 

 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa.  Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Myös muutkin toimitustavat onnistuvat esim. posti kotiovelle asti. Näistä sovittava erikseen soittamalla liikkeeseen. Ylimääräiset toimituskulut maksaa tilaaja.

Toimituskulut näet valintasi mukaan loppulaskussasi

Toimituskulut ovat 12€ riippumatta tilauksen sisällöstä, tai tilauksen loppusummasta. 

Toimituskulut lisätään tuotteiden hintaan.


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tuotteet pyritään toimittamaan mahdollisimman pian. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@brr.fi, tai puhelimella numerosta 08-2231 350. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Mikäli palautettu tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, vähennämme palautettavasta summasta tuotteen arvonalennusta vastaavan summan. Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin tai matkahuollon kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus toimipisteeseen. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Takuu

Kaikilla myymillämme uusilla tuotteilla on vähintään vuoden suomalainen takuu. Takuuhuolloista vastaa aina suomalainen maahantuoja. Viallinen tuote toimitetaan joko liikkeeseemme, tai maahantuojan ilmoittamaan huoltoon, viasta riippuen. Takuuaika ei koske ns. kuluvia tarvikkeita esim. rumpukapulat, kitarankielet, johdot jne. 


Tässä yleisimmät takuuajat:

- Boss efektipedaalit, takuu 60kk
- Roland HP-sarjan pianot, takuu 60kk
- Kitarat ja bassot, takuu 24kk
- Fender vahvistimet, takuu 24kk
- Muut tuotteet, takuu 12kk

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@brr.fi,
- Puhelimella numerosta 08-2231 350 (ark. 10-17, la. 10-13)

Lasku sekä pinssit

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.


Osamaksu sekä pinssit

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Osamaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.


Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland

Atomitie 2 C

00370 Helsinki

Puhelin: 09 4242 3092

Sähköposti: webpay@svea.fi

www.sveawebpay.fi